Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2012 23:39 - Камъни
Автор: viktornovaliss Категория: Регионални   
Прочетен: 1479 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Зрачната светлина на септември, примесена с дъх на мокро мушкато и кора от дървета. Клен и липа пред Народната библиотека, пейка опръскана от помпите на "Паркове и градини", малки капчици вечерност, които пролазват в дрехите ти и студено целуват кожата.
Има някаква граница между сенките на околните сгради, невидимо сплитане на неотражателни тухли, споени здрави с хоросана на отиващото си лято.
Отдалеч някой се опитва да ти натрапи идеите си, или просто своите изкривени престави, използвайки мегафон от старите. 
Крещи за демокрация и бъдеще,макар че бъдеще няма а демокрацията да е вредна за българина ( защото демокрацията е вирус и тръшва).
Градът е от мръсен мрамор.
Чужд ми е този град, притискат ме формите му, бетонните колоси и ми ръбят някак си сградите.
Затварям очи и стискам в шепата си дунавски камък, винаги го нося в мешката си, блатна е земята откъдето идвам, друго си е парчето варовик.
Варовикът някога е бил живо същество. Праисторически охлюв или някаква си там гадина, седял е милиони одини и се е взирал с каменните си очи, морето се отдръпнало, образувала се равнина, незнайно как бликнал и Дунав. После се заселили траките, а келтите ги избили и започналинда къртят камъка, да го оформят в блокове.
Незнайно кой нашественик срутил сградата и останал само камъкът в ръката ми. 
Бял призрчен свидетен на всичко.
Събуждам се и отново съм в София, бучат автобуси и автомобили намусени хора бързат за Никъде.
Паля цигара и се усмихвам на мушкатото. 





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viktornovaliss
Категория: Поезия
Прочетен: 146047
Постинги: 63
Коментари: 20
Гласове: 155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930